Visiem pasažieriem, kuri ir iegādājušies biļetes uz/no Parīzi pēc 11.decembra, vajadzētu saņemt e-pasta vēstuli ar paziņojumu. Ja jums bija plānots lidojums pēc šī datuma, tad ir jāsazinās ar Wizzair un jāpieprasa vismaz naudas atmaksa. Kompānija piedāvā alternatīvu izlidošanu no Viļņas, bet, protams, tie ir papildu izdevumi. Ja lidojums bija paredzēts tālākiem savienojumiem ar citām aviokompānijām, tad nav iespēju lidojumus atcelt, balstoties uz pirmā reisa atcelšanu no Wizzair puses. Šādas problēmas daļēji var risināt apdrošināšana, ja tā ir laicīgi iegādāta un tajā ir paredzēts punkts par lidojumu atcelšanu.
Šāda pēkšņa maršruta atcelšana, protams, ir ļoti neglīta attieksme pret klientiem, kā arī ir pretrunā ar likumdošanu, kas nosaka, ka pārdotajām biļetēm ir jānodrošina cits lidojums šajā pašā maršrutā. Ar Wizzair var sazināties pa tālruni vai nosūtīt ziņu viņu mājas lapā: https://wizzair.com/en-GB/Claims Šāda rīcība no Wizzair puses, paziņojot par biļešu atcelšanu un reisa slēgšanu divas nedēļas iepriekš, turpmāk liks ievērojami pārdomāt, vai izvēlēties šo lēto aviokompāniju turpmākiem lidojumiem.
Pēdējais lidojums uz Parīzi ar Wizzair ir iespējams 8.decembrī. Parīzes reiss bija ļoti labs tālākiem savienojumiem, piemēram, lidojumiem uz Portugāli: Lisabonu, Porto, citviet. Dažviet meklētājos vēl ir palikuši piedāvājumi uz Parīzi ar Wizzair, bet ne Wizzair mājas lapā – drīzumā visur informācija tiks atjaunota. Tādēļ turpmāk, ja plānojat lidojumus ar Wizzair, it sevišķi savienotos reisos, rūpīgi izvērtējiet iespējamās alternatīvas, ņemot vērā šādu aviokompānijas Wizzair biznesa praksi.