Video – tas ir izteiksmes līdzeklis gan lai fiksētu ceļojuma piedzīvojumus, gan radītu lieliskas reklāmas, gan daudzas citas neiedomājamas lietas. Zemāk ir apkopoti 9 no pasaulē populārākajiem ar ceļojumiem saistīti video, kuri ir pārsteiguši un priecējuši internet lietotājus.
United Breaks Guitars
Par šī topa pirmo vietu šaubu nav – tas ir ASV kantrī mūziķa Dave Carroll izveidotā dziesma un video par viņa pieredzi ar aviokompāniju United Airlines – mūziķis ilgstoši centās atrisināt problēmu ar lidojuma laikā salauztu 3,5 tūkstošus vērtu ģitāru, tomēr neveiksmīgi, tādēļ mūziķis nolēma risināt šo problēmu citādāk. Video tika ievietots Youtube lapā 2009.gada 6.jūlijā, jau pirmajā dienā to noskatījās 150 tūkstošu reižu, šobrīd šis video ir skatīs vairāk kā 10 miljonu reižu!
Dziesmai ir arī divi turpinājumi United Breaks Guitars Song 2 un United Breaks Guitars Song 3, tomēr neviena no šīm dziesmām neguva tik plašu rezonansi kā pirmā dziesma. Šis piemērs ļoti spilgti parāda, kā viens klients var ietekmēt lielus zīmolus un kompānijas. Plašāku informāciju par šo gadījumu var rast gan Wiki, gan arī mūziķa mājas lapā.
The T-Mobile Welcome Back
Katrs, kurš ielido, priecājas par sagaidītājiem – citkārt ar ziediem, citkārt ar apskāvieniem, bet citiem ierašanās un sagaidīšana ir kļuvusi pavisam neaizmirstama. 2010.gada 27.oktobrī Hītrovas lidostā sagaidīšana bija pavisam savādāka, kā ierasts ..
T-mobile akcija – ņemiet vērā, ka video tapšanā nav izmantoti mūzikas instrumenti. Par šādu sagaidīšanu katrs priecātos. Šādas akcijas izveide prasa ievērojamus pūliņus (video), par to arī otrā vieta. Runā gan, ka T-mobile ir nošpikojis ideju no frančiem – te ir oriģinālais video: Bienvenue, au revoir by voyages-SNCF
Southwest Airlines rapping safety information
Reiz kāds Southwest Airlines stjuarts izdomāja, ka varētu padarīt ikdienu interesantāku un izdarīja ko neikdienišķu – norepoja ierasto pasažieru instrukciju pirms lidojuma. Šis notikums padarīja viņu slavenu: intervijas lielākajās televīzijās, video strauji izplatījās Internetā.
Uzņēmuma vadība nolēma izmantot viņa spējas arī citur – par to vairāk var skatīt šajā video The GAAP RAP.
Where the Hell is Matt?
Kādā ceļojumā Mets kopā ar draugu nofilmēja nelielu dejošanas video Hanojā, to vēlāk pamanīja kompānija Stride Gum piedāvāja Metam doties apkārt pasaulei un ierakstīt dejošanu dažādās pasaules vietās. 2006.gada ceļojums ilga 6 mēnešus, aptverot 39 valstis 7 kontinentos. Rezultātā tapa šis video, kurš vairāku gadu laikā iedvesmojis arī citus ceļotājus savus piedzīvojumus iemūžināt līdzīgā veidā. Šobrīd šim video ir vairāk kā 38 (!) miljoni skatījumu.
Meta piedzīvojumi ir izdoti arī grāmatā “Where the Hell Is Matt?: Dancing Badly Around the World“.
The Longest Way 1.0 – one year walk/beard grow time lapse
4646 kilometri Ķīnā – ar kājām, apraksts par šo ceļojumu ir meklējams Youtube video aprakstā, kā arī blogā. Vairs nav ko piebilst, ir jāskatās.
Where in Heaven is Mozart?
Ģimene ar meitu dodas dažādos ceļojumos un tajos arī nofilmē savu meitu spēlējam vijoli dažādās pasaules vietās. Plašāk par to var lasīt viņu mājas lapā. Jāpiezīmē, ka video muzikālais pavadījums nav meitenes atskaņojums, bet tas nav būtiskākais. Šis video ir ieguvis jau vairāk kā 1,8 miljonus skatījumus Youtube vietnē.
Move (STA Travel)
6 nedēļu ceļojums vienā minūtē – labākās pastaigu vietas pasaulē. Viral video no STA Travel Australia.Video ir tehniski ļoti noslīpēts un var tikai minēt, cik daudz laika tam bija nepieciešams.
Nothing to hide
Jaunzēlandes aviokompānija Air New Zealand izveidojuši reklāmu, kura darbojas pati un cilvēki viens otram to pārsūta, dalās, tas nozīmē, ka reklāma izplatās tālāk pati, bet vai reklāma mudinās vairāk lidot ar saukli “Air New Zealand staff have Jaunzēlandes aviokompānija Air New Zealand”, spriediet paši.
Parodija par Ryanair
Katrs ceļotājs ir saskāries ar nemitīgo zemo cenu aviokompānijas Ryanair cenu politiku maksāt par daudzām blakus lietām. To arī parodē šis video ar vairāk kā miljonu skatījumu reizēm.
SalīdziniViesnīcas.lv ir viesnīcu cenu salīdzināšanas portāls, kurš apkopo vairāk kā 34 rezervēšanas portālu cenas un piedāvā pārskatāmā veidā atrast labāko piedāvājumu, garantējot lētāko cenu. Sadaļā “Kā meklēt viesnīcas” uzzini vairāk, kā meklēt un izmantot portāla sniegtās iespējas